Kalendář akcí

ADHD ve třídě, školní družině

Ilustrační foto Klára Horáčková

Cílem semináře je účastníkům objasnit:

  • ADHD příčiny, projevy
  • metody práce s jinakostí v prostředí ZŠ, ŠD
  • metody a formy práce se třídou, individuální práce s dítětem s ADHD, komunikace s rodiči, ADD, spolupráce s odbornými pracovišti, možnosti psychohygieny pro pedagogy žáků s ADHD

Účastníci získají:

  • znalost projevů a příčin ADHD, orientaci v současných klasifikačních přístupech z pohledu ADHD
  • metody pro individuální práci s  ADHD, příklady řešení konfliktních situací
  • metody pro práci se třídou
  • možnosti spolupráce s rodiči
  • relaxační metody a orientaci v dostupných nástrojích psychohygieny 

 

Kdy:

27.2. 2017, 9:00 - 17:00

Kde:

Langhans - Centrum Člověka v tísni, Vodičkova 37, Praha 1

Lektorka:

Mgr. Jaroslava Budíková, absolventka PF v Hradci Králové, učila na ZŠ i PŠ, také externí vyučující na PedF UK. Působí  v  pedagogicko- psychologické poradně. Absolvovala  četné výcviky v oblasti psychoterapie (SUR, psychosyntéza).  Lektorka RWCT, progr.  J.Prekopové – Škola lásky v rodině a  progr.  Jdeme společně. Dlouhá léta působila jako  místopředsedkyně   v organizaci Dys-centrum  Praha. Lektorka  vzdělávání DVPP např. v  NIDV,  STEP BY STEP, Nová škola, Člověk v tísni.  Spoluautorka knihy - Je vaše dítě připraveno do školy? Individuálně vzdělávací plán, pracovní sešity pro rodiče dětí s ADHD nakl. RAABE.

Kontakt:

Koordinátorka kurzů: Kateřina Dvořáková, katerina.dvorakova@clovekvtisni.cz, tel.: +420 603 150 465

Hlásit se můžete nejpozdějí do 23. 2. 2017 zde.

Ke stažení

Říjen 2017

03
Říjen

Asistent pedagoga pro děti ze sociálně znevýhodněného prostředí - 50 hod. modul

Kurz je zaměřen na práci s dětmi ze sociálně znevýhodněného prostředí. Kurz osvětlí příčiny a důsledky sociálního znevýhodnění pro vzdělávání dětí. Účastníci získají přehled o službách souvisejících s prací a péči o děti (OSPOD, sociální, spec...

03
Říjen

Debata Škola pro všechny

Jakým výzvám čelí žáci a studenti se znevýhodněním na různých stupních škol? Jakou roli hraje při inkluzi spolupráce s rodiči? Jak se proměňuje práce s různorodým kolektivem žáků ve školách? Srdečně vás zveme na debatu Škola pro všechny, která se koná 3...

04
Říjen

Jak vybavit žáky a studenty pro život ve 21. století?

Vzdělávací program Varianty společnosti Člověk v tísni, o.p.s., NaZemi a Krajské zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků a informační centrum, Nový Jičín pořádají seminář pro učitele z Moravskoslezského kraje Jak vybavit žáky a studenty pro život v 21...

Chci dostávat novinky

Videa Fotogalerie

Co znamená pojem:

Socializace?

Vzdělávací program společnosti
Člověk v tísni o.p.s.

Kontakty

Vzdělávací program Varianty
Člověk v tísni, o.p.s.
Šafaříkova 635/24
120 00 Praha 2

IČ: 25 75 52 77
DIČ: CZ 25 75 52 77
varianty@clovekvtisni.cz
Tel: +420 226 200 467

Mediální koordinátorka
Lucie Kundra
lucie.kundra@clovekvtisni.cz
Tel: +420 775 871 539

Další kontakty

Logo ke stažení

Související projekty

Naše další weby

  • Jak víme, že to funguje?

    Je vaším cílem ve výuce předat množství informací, které si žáci zapamatují? Nebo vás spíše zajímá způsob, jak s nabytými informacemi pracují? Přemýšlíte o tom, jak můžete zjistit vliv výuky na postoje a jednání svých žáků? Zkuste některou ze třiceti nových aktivit, které učitelům nabízí inspiraci, jak zjišťovat postoje žáků k otázkám a tématům současného světa a zároveň ověřovat, zda díky výuce došlo k jejich pozitivní změně.

     

  • Světová škola

    Zajímá se vaše škola o globální problematiku? Začleňujete do výuky žákovské či školní projekty a jiné aktivní vyučovací metody? Věříte, že svým jednáním můžeme ovlivnit dění na druhém konci světa? Pak neváhejte a zkuste získat certifikát Světová škola.

  • Program Migrace

    Hlavním cílem programu je poskytovat veřejnosti objektivní informace o migraci v Česku prostřednictvím médií a dalších zdrojů informací, ale také bořit zaběhlé stereotypy o cizincích, a přispívat tak k lepšímu soužití imigrantů a většinové společnosti.

  • Systémová podpora inkluzivního vzdělávání v ČR

    Úspěch inkluzivního vzdělávání závisí na tom, jak uzpůsobíme naše školy, třídy, kurikulum i mimoškolní aktivity tak, aby se mohly učit a účastnit všechny děti bez rozdílu.

  • Průřezová témata a čtenářství

    Přemýšlíte, jak vyučovat předměty, průřezová témata a ještě přitom rozvíjet čtenářství? Podívejte se na vyzkoušené učební jednotky. Webové stránky slouží jako inspirace široké učitelské veřejnosti.

  • Respekt nebolí

    Lze o lidských právech vyučovat poutavě, tvořivě a interaktivně? A dokonce za využití sociálních sítí a dalších hitů mezi dnešními studenty? Ano! A ani to moc nebolí.

Donoři



Partneři