Kalendář akcí

Umí (se) školy zapojit?

Program migrace společnosti Člověk v tísni vás zve na debatu:

Umí (se) školy zapojit?

Umí školy zapojovat nově příchozí děti-cizince do české školní docházky? Jak děti-cizinci zvládají výuku v češtině? Jak vnímáte vzájemné soužití na Praze 14 vy?

Kdy:

22.11.2017 od 18.00

Kde:

Plechárna Černý Most, Bryksova 1002/20, Praha 14

Pozvání na debatu přijali:

  • František Bradáč DiS. (vedoucí oddělení sociální pomoci a prevence, ÚMČ Praha 14)
  • Jan Heinrich (organizace META o.p.s.)
  • Galyna Geraimovych (školní asistentka, ZŠ Vybíralova)
  • Elena Pashkovskaya (učitelka, ZŠ Bratří Venclíků)

Debata je pořádána v rámci projektu Vzájemně spolu – aneb víme co je integrace? financovaného Ministerstvem vnitra ČR.

Červen 2018

05
Červen

Principy nezraňující komunikace ve škole

Kurz je akreditován MŠMT Cílem kurzu je pochopení principů partnerské komunikace mezi školou a rodiči žáků, učiteli a žáky a pedagogy navzájem. Účastníci poznají vybrané principy fungování mozku vztahující se ke komunikaci a vzájemnému ovlivňování lidí...

18
Červen

ADHD ve třídě, školní družině

  Cílem semináře je účastníkům objasnit: ADHD příčiny, projevy metody práce s jinakostí v prostředí ZŠ, ŠD metody a formy práce se třídou, individuální práce s dítětem s ADHD, komunikace s rodiči, ADD, spolupráce s odbornými pracovišti, možnosti psychohygieny pro pedagogy žáků s ADHD Účastníci získají: znalost projevů a příčin ADHD, orientaci v současných klasifikačních přístupech z pohledu ADHD metody pro individuální práci s  ADHD, příklady řešení konfliktních situací metody pro práci se třídou možnosti spolupráce s rodiči relaxační metody a orientaci v dostupných nástrojích psychohygieny    Kdy: 18...

21
Červen

Jazyková podpora dětí s odlišným mateřským jazykem v MŠ - Karlovy Vary

Dvoudenní seminář pro pedagogy mateřských škol zaměřený na podporu rozvoje znalostí ČEŠTINY (+ prvních jazyků) u dětí z jazykově odlišného prostředí. Cílem kurzu je seznámit účastníky s možnostmi, které mohou pomoci dětem z jazykově odlišného prostředí v mateřské škole...

22
Červen

Jazyková podpora dětí s odlišným mateřským jazykem v MŠ - Liberec

Dvoudenní seminář pro pedagogy mateřských škol zaměřený na podporu rozvoje znalostí ČEŠTINY (+ prvních jazyků) u dětí z jazykově odlišného prostředí. Cílem semináře je získat informace o procesu osvojování druhého jazyka a o přístupu k češtině jako druhému jazyku...

Chci dostávat novinky

Přihlášením k odběru uděluji svůj souhlas společnosti Člověk v tísni, o.p.s., aby zpracovávala mé osobní údaje (e-mailovou adresu). Celé znění souhlasu najdete zde.
Videa Fotogalerie

Vzdělávací program společnosti
Člověk v tísni o.p.s.

Kontakty

Vzdělávací program Varianty
Člověk v tísni, o.p.s.
Šafaříkova 635/24
120 00 Praha 2

IČ: 25 75 52 77
DIČ: CZ 25 75 52 77
varianty@clovekvtisni.cz
Tel: +420 226 200 467

Mediální koordinátorka
Lucie Kundra
lucie.kundra@clovekvtisni.cz
Tel: +420 775 871 539

Další kontakty

Logo ke stažení

Související projekty

Naše další weby

  • Jak víme, že to funguje?

    Je vaším cílem ve výuce předat množství informací, které si žáci zapamatují? Nebo vás spíše zajímá způsob, jak s nabytými informacemi pracují? Přemýšlíte o tom, jak můžete zjistit vliv výuky na postoje a jednání svých žáků? Zkuste některou ze třiceti nových aktivit, které učitelům nabízí inspiraci, jak zjišťovat postoje žáků k otázkám a tématům současného světa a zároveň ověřovat, zda díky výuce došlo k jejich pozitivní změně.

     

  • Světová škola

    Zajímá se vaše škola o globální problematiku? Začleňujete do výuky žákovské či školní projekty a jiné aktivní vyučovací metody? Věříte, že svým jednáním můžeme ovlivnit dění na druhém konci světa? Pak neváhejte a zkuste získat certifikát Světová škola.

  • Program Migrace

    Hlavním cílem programu je poskytovat veřejnosti objektivní informace o migraci v Česku prostřednictvím médií a dalších zdrojů informací, ale také bořit zaběhlé stereotypy o cizincích, a přispívat tak k lepšímu soužití imigrantů a většinové společnosti.

  • Systémová podpora inkluzivního vzdělávání v ČR

    Úspěch inkluzivního vzdělávání závisí na tom, jak uzpůsobíme naše školy, třídy, kurikulum i mimoškolní aktivity tak, aby se mohly učit a účastnit všechny děti bez rozdílu.

  • Průřezová témata a čtenářství

    Přemýšlíte, jak vyučovat předměty, průřezová témata a ještě přitom rozvíjet čtenářství? Podívejte se na vyzkoušené učební jednotky. Webové stránky slouží jako inspirace široké učitelské veřejnosti.

  • Respekt nebolí

    Lze o lidských právech vyučovat poutavě, tvořivě a interaktivně? A dokonce za využití sociálních sítí a dalších hitů mezi dnešními studenty? Ano! A ani to moc nebolí.

Donoři



Partneři