Kalendář akcí

Principy nezraňující komunikace ve škole a Komunikačně náročné situace ve škole, 2. a 3. 11. 2015, Zlín

Cíl semináře

1. den - cílem kurzu je pochopení principů partnerské komunikace mezi školou a rodiči žáků, učiteli a žáky a pedagogy navzájem. Účastníci poznají vybrané principy fungování mozku vztahující se ke komunikaci a vzájemnému ovlivňování lidí. Naučí se rozeznat věcnou a vztahovou složku komunikace a jak je ovlivňovat. Budou trénovat komunikaci v běžných situacích, do kterých se dostávají. 
2. den - naučit se řešit náročné situace ve škole pomocí používání popisné zpětné vazby a vědomého rozlišování mezi vedením a řízením druhých
 

Kdy

2. a 3. 11. 2015, 8:30  -16:30
 

Kde 

Za sklem o.s., J. A. Bati 5520, 22. budova Baťova areálu, Zlín
 

Časová dotace 

16 hod./2 dny
 

Lektor

PhDr. Zdenko Matula
 

Cílová skupina

Kurz je určen pro pedagogy základních a středních škol, pedagogické pracovníky poradenských zařízení (SPC, PPP), speciální pedagogy, školní psychology, asistenty pedagoga.
 
Kurz je pro účastníky ZDARMA
 
Kontaktklara.doudova@clovekvtisni.cz
 

Červen 2018

05
Červen

Principy nezraňující komunikace ve škole

Kurz je akreditován MŠMT Cílem kurzu je pochopení principů partnerské komunikace mezi školou a rodiči žáků, učiteli a žáky a pedagogy navzájem. Účastníci poznají vybrané principy fungování mozku vztahující se ke komunikaci a vzájemnému ovlivňování lidí...

18
Červen

ADHD ve třídě, školní družině

  Cílem semináře je účastníkům objasnit: ADHD příčiny, projevy metody práce s jinakostí v prostředí ZŠ, ŠD metody a formy práce se třídou, individuální práce s dítětem s ADHD, komunikace s rodiči, ADD, spolupráce s odbornými pracovišti, možnosti psychohygieny pro pedagogy žáků s ADHD Účastníci získají: znalost projevů a příčin ADHD, orientaci v současných klasifikačních přístupech z pohledu ADHD metody pro individuální práci s  ADHD, příklady řešení konfliktních situací metody pro práci se třídou možnosti spolupráce s rodiči relaxační metody a orientaci v dostupných nástrojích psychohygieny    Kdy: 18...

21
Červen

Jazyková podpora dětí s odlišným mateřským jazykem v MŠ - Karlovy Vary

Dvoudenní seminář pro pedagogy mateřských škol zaměřený na podporu rozvoje znalostí ČEŠTINY (+ prvních jazyků) u dětí z jazykově odlišného prostředí. Cílem kurzu je seznámit účastníky s možnostmi, které mohou pomoci dětem z jazykově odlišného prostředí v mateřské škole...

22
Červen

Jazyková podpora dětí s odlišným mateřským jazykem v MŠ - Liberec

Dvoudenní seminář pro pedagogy mateřských škol zaměřený na podporu rozvoje znalostí ČEŠTINY (+ prvních jazyků) u dětí z jazykově odlišného prostředí. Cílem semináře je získat informace o procesu osvojování druhého jazyka a o přístupu k češtině jako druhému jazyku...

Chci dostávat novinky

Videa Fotogalerie

Co znamená pojem:

Skupina?

Vzdělávací program společnosti
Člověk v tísni o.p.s.

Kontakty

Vzdělávací program Varianty
Člověk v tísni, o.p.s.
Šafaříkova 635/24
120 00 Praha 2

IČ: 25 75 52 77
DIČ: CZ 25 75 52 77
varianty@clovekvtisni.cz
Tel: +420 226 200 467

Mediální koordinátorka
Lucie Kundra
lucie.kundra@clovekvtisni.cz
Tel: +420 775 871 539

Další kontakty

Logo ke stažení

Související projekty

Naše další weby

  • Jak víme, že to funguje?

    Je vaším cílem ve výuce předat množství informací, které si žáci zapamatují? Nebo vás spíše zajímá způsob, jak s nabytými informacemi pracují? Přemýšlíte o tom, jak můžete zjistit vliv výuky na postoje a jednání svých žáků? Zkuste některou ze třiceti nových aktivit, které učitelům nabízí inspiraci, jak zjišťovat postoje žáků k otázkám a tématům současného světa a zároveň ověřovat, zda díky výuce došlo k jejich pozitivní změně.

     

  • Světová škola

    Zajímá se vaše škola o globální problematiku? Začleňujete do výuky žákovské či školní projekty a jiné aktivní vyučovací metody? Věříte, že svým jednáním můžeme ovlivnit dění na druhém konci světa? Pak neváhejte a zkuste získat certifikát Světová škola.

  • Program Migrace

    Hlavním cílem programu je poskytovat veřejnosti objektivní informace o migraci v Česku prostřednictvím médií a dalších zdrojů informací, ale také bořit zaběhlé stereotypy o cizincích, a přispívat tak k lepšímu soužití imigrantů a většinové společnosti.

  • Systémová podpora inkluzivního vzdělávání v ČR

    Úspěch inkluzivního vzdělávání závisí na tom, jak uzpůsobíme naše školy, třídy, kurikulum i mimoškolní aktivity tak, aby se mohly učit a účastnit všechny děti bez rozdílu.

  • Průřezová témata a čtenářství

    Přemýšlíte, jak vyučovat předměty, průřezová témata a ještě přitom rozvíjet čtenářství? Podívejte se na vyzkoušené učební jednotky. Webové stránky slouží jako inspirace široké učitelské veřejnosti.

  • Respekt nebolí

    Lze o lidských právech vyučovat poutavě, tvořivě a interaktivně? A dokonce za využití sociálních sítí a dalších hitů mezi dnešními studenty? Ano! A ani to moc nebolí.

Donoři



Partneři