Globální rozvojové vzdělávání
Interkulturní vzdělávání
Inkluzivní vzdělávání
Globální rozvojové vzdělávání
Inkluzivní vzdělávání
Inkluzivní vzdělávání
Interkulturní vzdělávání
Globální rozvojové vzdělávání
Inkluzivní vzdělávání
Migrace
Globální rozvojové vzdělávání
Inkluzivní vzdělávání
Globální rozvojové vzdělávání
Globální rozvojové vzdělávání
Migrace
Inkluzivní vzdělávání
Migrace
Inkluzivní vzdělávání
Interkulturní vzdělávání
Globální rozvojové vzdělávání
Globální rozvojové vzdělávání
Interkulturní vzdělávání
Inkluzivní vzdělávání
Inkluzivní vzdělávání
Interkulturní vzdělávání
Globální rozvojové vzdělávání
Globální rozvojové vzdělávání
Globální rozvojové vzdělávání
Migrace
Globální rozvojové vzdělávání
Globální rozvojové vzdělávání
Interkulturní vzdělávání
Inkluzivní vzdělávání
Interkulturní vzdělávání
Interkulturní vzdělávání
Interkulturní vzdělávání
Inkluzivní vzdělávání
Globální rozvojové vzdělávání
Interkulturní vzdělávání
Interkulturní vzdělávání
Inkluzivní vzdělávání
Globální rozvojové vzdělávání
Globální rozvojové vzdělávání
Inkluzivní vzdělávání
Inkluzivní vzdělávání
Globální rozvojové vzdělávání
Inkluzivní vzdělávání
Interkulturní vzdělávání
Interkulturní vzdělávání
Interkulturní vzdělávání
Globální rozvojové vzdělávání
Interkulturní vzdělávání
Globální rozvojové vzdělávání
Interkulturní vzdělávání
Interkulturní vzdělávání
Interkulturní vzdělávání
Interkulturní vzdělávání
Interkulturní vzdělávání
Globální rozvojové vzdělávání
Interkulturní vzdělávání
Globální rozvojové vzdělávání
Vzdělávací program Varianty
Člověk v tísni, o.p.s.
Šafaříkova 635/24
120 00 Praha 2
IČ: 25 75 52 77
DIČ: CZ 25 75 52 77
varianty@clovekvtisni.cz
Tel: +420 226 200 467
Mediální koordinátorka
Lucie Kundra
lucie.kundra@clovekvtisni.cz
Tel: +420 775 871 539
Naše další weby
Je vaším cílem ve výuce předat množství informací, které si žáci zapamatují? Nebo vás spíše zajímá způsob, jak s nabytými informacemi pracují? Přemýšlíte o tom, jak můžete zjistit vliv výuky na postoje a jednání svých žáků? Zkuste některou ze třiceti nových aktivit, které učitelům nabízí inspiraci, jak zjišťovat postoje žáků k otázkám a tématům současného světa a zároveň ověřovat, zda díky výuce došlo k jejich pozitivní změně.
Zajímá se vaše škola o globální problematiku? Začleňujete do výuky žákovské či školní projekty a jiné aktivní vyučovací metody? Věříte, že svým jednáním můžeme ovlivnit dění na druhém konci světa? Pak neváhejte a zkuste získat certifikát Světová škola.
Hlavním cílem programu je poskytovat veřejnosti objektivní informace o migraci v Česku prostřednictvím médií a dalších zdrojů informací, ale také bořit zaběhlé stereotypy o cizincích, a přispívat tak k lepšímu soužití imigrantů a většinové společnosti.
Systémová podpora inkluzivního vzdělávání v ČR
Úspěch inkluzivního vzdělávání závisí na tom, jak uzpůsobíme naše školy, třídy, kurikulum i mimoškolní aktivity tak, aby se mohly učit a účastnit všechny děti bez rozdílu.
Přemýšlíte, jak vyučovat předměty, průřezová témata a ještě přitom rozvíjet čtenářství? Podívejte se na vyzkoušené učební jednotky. Webové stránky slouží jako inspirace široké učitelské veřejnosti.
Lze o lidských právech vyučovat poutavě, tvořivě a interaktivně? A dokonce za využití sociálních sítí a dalších hitů mezi dnešními studenty? Ano! A ani to moc nebolí.